niedziela, 11 października 2009

Bo fantazja jest od tego.


Nadużywane obecnie pojęcie „kompleksowej oferty” powstało zapewne na potrzeby tego oszałamiającego plakatu.

Czego potrzeba dobrej reklamie?
• Pomysłu, czyli kreatywności, czyli tego, co sprawia, że na Twoją wiejską dyskotekę przyjeżdża znacznie więcej tancerzy, niż na inne.
• Realizacji — dotrzymania obietnicy, jaką reklamowa idea prezentuje klientom. W tym wypadku, ważne jest zapewnienie odpowiedniego Servisu.
• Dbałości o detale. Czy pamiętałbyś o zapewnieniu wygodnego powrotu wykończonym klientom?
W przypadku rezentowanego tu ogłoszenia wszystkie te aspekty wystąpiły w iście kulturystycznym nadmiarze. Trudno jest zliczyć problemy, jakie zostały rozwiązane.

Odpowiadając na apele policji o trudnościach z porannymi powrotami z dyskotek, lokal zapewnił możliwość wygrania sportowego motocykla.

Odpowiając na apele motocyklistów, lokal zapewnia też pełną obsługę na „DUŻEJ SALI”. Można wyobrażać sobie, że na miejscu istnieje również możliwość zatankowania.

Dzięki tym zabiegom marketingowym zyskujemy pewność, że najbardziej wartościowi użytkownicy lokalu unikną smutnego losu kolegów, ściśniętych po osiem osób w importowanych samochodach.

Nie od dziś wiadomo, że pasja do tańca wymaga wyrzeczeń. Dzięki dopracowanej w każdym detalu ofercie takiej jak ta, rozrywka może stać się zadaniem nieco lżejszym.

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nie widzę kreseczki na S, więc SCIGACZ, może to słowo wypowiedziane już po wybiciu jedynki..w tańcu

Piotr M.

projektwysocki pisze...

Kawaśaki
Kto by tam pamiętał o ortografii, gdy zaczyna się zabawa!

Anonimowy pisze...

ale zawodowo to cos malo zawodowo jednak

projektwysocki pisze...

Nie rozumiem tego o zawodzie.

andrzej s pisze...

http://i69.photobucket.com/albums/i51/mistafikacja/DSC00430.jpg

a to jakas inna rownie wspaniala reklama fantazji

projektwysocki pisze...

Dynie, kościotrupy i DJ Megam — widać, że Fantazji nie brakuje na ulicach.