niedziela, 2 grudnia 2007

Prawdopodobnie najlepszy blog w Polsce


Czy dobre hasło reklamowe jest słabsze, gdy użyje go ktoś inny? Większość osób potwierdziła by tę opinię potwierdzając pogląd, ze większość osób niewiele wie o reklamie. Z reklamą jest bowiem tak, że lubi się to, co się zna a zna się najlepiej to, o czym się już słyszało albo co znać wypada. Dlatego wszyscy lubią impresjonizm i cenią wyrafinowane reklamy Porsche czy Absoluta, oraz nikt nie docenia uboższych graczy na rynku, którzy wykorzystują te same chwyty reklamowe, kopiuje ich hasła i koncepcje. Znamy to wszyscy - dowcipy są tym śmieszniejsze, im bogatszy jest żartowniś; uwaga rzucona na temat filmu czy książki jest wprost proporcjonalnie do głębokości dekoltu dyskutującej studentki. Wszyscy chcą się zgadzać z ludźmi ładnymi i posiadającymi wiele pieniędzy - kopiują więc ich gusty, wybory i, z całych sił, styl życia. Dotyczy to również haseł reklamowych - w tym przypadku słynnego zdania o "prawdopodobnie najlepszym piwie na świecie", którym rekamuje się od wieków słynna, śliczna i bogata firma z Zagranicy. Kopię wykonała kompletnie nieznana, brzydka i dosyć uboga firma z Niezagranicy. Jeśli będzie dalej postępować, pozostanie nieznaną, brzydką i biedną aż do powtórnego przyjścia Chrystusa, a na tym blogu prawdopodobnie trzeba będzie co roku pisać to samo.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

jest niedzielny wieczór
nie byłam dzisiaj w sklepie, galerii, itp.
czy to stracona niedziela?

Anonimowy pisze...

ten post jest super

projektwysocki pisze...

Na pewno to niedziela stracona dla kapitalizmu; pieniądze spały całą dobę? Co z poniedziałkową sesją giełdy?
Nie rozumiem postu o byciu super.